Договір ферти

Дата останнього оновлення: 03.06.2025Цей договір між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Хані Баджер», код ЄДРПОУ: 40289926, в особі Директора Каленської Юлії Миколаївни, який діє на підставі Статуту, (надалі – Товариство) і користувачем/користувачкою цього веб-сайту (надалі – Клієнт/Клієнтка, ви та відмінювання даного займенника) є договором доручення на придбання та доставку товарів ч

1. ЗАГАЛЬНЕ

1.1. Цей Договір є публічним договором в розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України.
1.2. Договір вважається укладеним з моменту натискання Клієнтом/Клієнткою кнопки «ХОЧУ КУПИТИ» на сторінці оформлення замовлення. Шляхом укладення Договору Клієнт/Клієнтка у повному обсязі та без застережень приймає умови Договору.
1.3. Клієнтами та користувачами Сайту можуть бути виключно ті особи, які досягнули 18 років. З цією метою ми проводимо перевірку вашого віку при відвідуванні Сайту. Якщо ви не досягли 18 років, просимо вас залишити Сайт.
1.4. Вам також необхідно мати повну дієздатність для укладання юридично обов'язкового договору, і вам має бути не заборонено це робити.

2. ПРО ГОЛОВНЕ

2.1. Цей Договір є договором доручення (відповідно до ст. 1000 Цивільного кодексу України), згідно з яким Клієнт/Клієнтка доручає Товариству від імені та за рахунок Клієнта/Клієнтки доставити товари відповідно до замовлення, здійсненого Клієнтом/Клієнткою (надалі – Замовлення).
2.2. Доставка Замовлення здійснюється способом та за адресою, вказаною у ньому.
2.3. Будь-які зміни у Замовленні узгоджуються сторонами.
2.4. Будь-яка сторона має право відмовитися від Договору в односторонньому порядку. Якщо Клієнт/Клієнтка відмовляється від Договору в односторонньому порядку, Клієнт/Клієнтка має відшкодувати Товариству витрати, пов'язані з виконанням Договору.

3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

3.1. Клієнт/Клієнтка здійснює Замовлення на Сайті самостійно, додаючи до віртуального кошика обрані товари, вказуючи при цьому інформацію, затребувану відповідною формою, та натискаючи кнопку «ХОЧУ КУПИТИ».
3.2. Замовлення на Сайті приймаються цілодобово і оформлюються наступного робочого дня з 10.00 до 18.00.
3.3. Замовлення підтверджуються Товариством шляхом SMS, дзвінка та/або e-mail (залежно від способу, що був обраний Товариством).
3.4. У разі відсутності товару, внаслідок технічних причин, а також з інших причин, що не залежать від Товариства, зазначене Замовлення анулюється повністю або частково, а Клієнт/Клієнтка інформується шляхом SMS, дзвінка та/або e-mail (залежно від способу, що був обраний Товариством).

4. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКУ

4.1. Клієнт/Клієнтка відшкодовує фактичні витрати, пов’язані з виконанням Договору.
4.2. Загальна вартість Замовлення вказується на Сайті в момент його оформлення.
4.3. Оплата проводиться в порядку, як це передбачено Замовленням (банківською карткою або при отриманні на поштовому відділенні)

5. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

5.1. Клієнт/Клієнтка підтверджує власне ознайомлення з Додатком 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»[1], який передбачає Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
5.2. Клієнт/Клієнтка підтверджує ознайомлення з Правилами роздрібної торгівлі алкогольною продукцією, затверджених постановою КМУ №854 вiд 30.07.96 г., згідно якіх алкогольна продукція належної якості поверненню або заміні не підлягає.
5.3. При оформленні Замовлення, Клієнт/Клієнтка погоджується з тим, що він/вона має право відмовитися тільки від усього переліку замовлених товарів, а не від їх частини.

5.4. У разі виявлення неякісного товару, Клієнт/Клієнтка має право доручити Товариству або зробити самостійно:
5.4.1. замінити його на аналогічний товар належної якості;
5.4.2. замінити його на інший товар з відповідним перерахунком ціни;
5.4.3. повернути кошти.
5.5. Для здійснення заміни товару або повернення коштів, Клієнту/Клієнтці необхідно надати розрахунковий документ, виданий йому/їй за придбання відповідного товару.

6. ІНШІ УМОВИ

6.1. Договір регулюється законодавством України.
6.2. Товариство та Клієнт/Клієнтка ознайомлені з положеннями законодавства України про захист прав споживачів.
6.3. Інформація, яка збирається про вас при оформленні замовлення, є предметом нашого Повідомлення про конфіденційність.
6.4. Недійсність будь-якого пункту або частини Договору не веде до недійсності Договору в цілому.
6.5. Якщо спір між Товариством та Клієнтом/Клієнткою не може бути вирішений шляхом переговорів протягом 10 календарних днів з дати початку таких переговорів, спір між сторонами передається на розгляд до компетентного суду згідно вимог чинного процесуального законодавства України. При розгляді спорів між сторонами застосовується право України.
6.6. Товариство вправі вносити зміни в текст цього Договору на власний розсуд у будь-який момент і без попереднього повідомлення Клієнта/Клієнтки. Актуальна (чинна) редакція Договору завжди доступна на Сайті zakon.rada.gov.ua